Ge mej ett tecken, please!



Funderar på att ta mej till nån som "ser" mer än jag <3

Tips mottages tacksamt! Min adress finner ni där uppe =)


Anna Eriksson säger:

Spännande Malin! Har du spått dig förut? jag har gjort det några gånger men ganska länge sen. Någon gång var jag nöjd men sista gången var jag nästan arg för det kändes som hon jag var hos verkligen hittade på allt hon sa. Men hittar man rätt person att gå till är det riktigt spännande!

2012-06-16 | 23:25:51 | Bloggadress: http://olanningen.blogspot.se
Rebecka säger:

Har du kollat me Gabbi?! Hon har väl pratat me nån å fått bra kontakt me Robban! Ja funderar också på att prata me nån sån men inte tatt tag i de än, surt om man blir lurad. Men nyfiken e man!

Svar: Då får du följa med mej Rebecka!! =) Har ett namn vi kan testa! Ett säkert kort =)
Malins Mirakel

2012-06-18 | 13:29:50
Rebecka säger:

Asså har du hittat nån nu?! Du får gärna berätta mer, nyfiken! Men får nog tänka på de lite, ja e en sån jäkla lipsil när de kommer te mina änglar. Men vist hade de vart skönt å få en bekräftelse att dom finns nånstans!

2012-06-18 | 22:21:43
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: