Löpning & sköna powerwalks...

Jag säger bara; "ÄNTLIGEN!!" Äntligen har jag lyckats få ändan ur vagnen =) I går togs löptur nummer två (sen i höstas) + en timmas pw och det känns redan grymt bra!! Jag har t.o.m skakat liv i min gamla "Runkeeper" app, så nu jäklar gäller det!! =P Jag finns att följa på "MirakelMalin" för den som vill, vågar och kan. Mitt mål är att först och främst slita ut skorna men sen såklart också att bli STARK, -stark som en oxe!! Jag ska bli en frisk och sund doula, det är mitt mål!! Jag tänkte försöka satsa sådär lagom hårt till en början, och helst inte; "upp som en sol och ner som en pannkaka" =) Plankan är en ny och väldigt effektiv övning som jag gör. Så sjuuuukt jobbig!!!! Googla "plankan" så får ni se vad jag menar =) Har även mina små funderingar på att starta dagens videblogg här på bloggen, - hade ni gillat det?! =P Ni hade nog skrattat gott allihop. Jag har eventuellt ett samarbete på gång tillsammans med min fina syster Sberg (fast det vet hon inte än...) så håll koll kära ni!! =) Idag blir det jobb på jobbet och lite mera förberedelse! Ta hand om Er så hörs vi snart igen <3


Stina säger:

Ser fram emot videoblogg!! ;p

2013-04-01 | 09:13:31 | Bloggadress: http://stinalee.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: