Tove & Jonas bröllop 160709

 
I Lördags hade jag den stora äran att få agera "bröllopsfotograf" åt ett gammalt doulapar =) Har börjat redigera bilderna så smått nu. Så otroligt ROLIGT det är att än en gång få uppleva deras dag =D Har även fått i uppdrag att sätta ihop de finaste bilderna i ett album åt Herr & Fru C så fort de är klara <3 Ps. Bilderna kommer även att få synas här. Ds.
 
 
 
 


Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★ säger:

Åh vilken upplevelse :).

Får jag fråga har du gått någon fotokurs eller utbildning eller är du självlärd? Jag har en Canon eos 70d (min andra systemkamera). Lånade fotoböcker på biblioteket här i veckan för jag vill utveckla mitt fotointresse. Känns dock mest som man får tips om ljus och sånt, och det tycker jag redan att jag kan. Skulle vilja ha mer kunskap om själva maskineriet liksom ;). Så är du självlärd eller har du något bra tips på vart man kan läsa på och lära sig mera? :)

Svar: Mestadels självlärd =) Finns dock en hel massa olika kurser och utb. att ta/gå via nätet och även workshops att delta i. Sugen på att föreviga förlossningar du med?! =)
Malins Mirakel

2016-07-13 | 19:29:19 | Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★ säger:

Ja jag är ju det :D. Skulle vara så roligt att erbjuda blivande föräldrar att få sin/sina finaste stund i livet :D Är jättesugen på att få fotografera och ge dem den presenten liksom :)

Svar: Det är en kanongrej att (i den mån det passar och går) erbjuda paren vi doular. Viktiga minnen! <3
Malins Mirakel

2016-07-13 | 22:08:02 | Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: