Valborgsmässoafton i dag!! (bilder från kalaset)

God morgon på Er!!

Hoppas att Er helg varit (är) bra... Många av er är säkert lediga i dag med skulle jag tro. Eftersom jag är uppe med tuppen, så är det jobb som väntar för mej... I morgon är jag dock ledig igen och kan njuta med de andra i familjen. Tackar så JÄTTE mycket för alla Grattis jag fick i det tidigare inlägget, jätte skoj!! Ni ska veta vad mycket trevliga mess jag fick på mobilen, mess från människor som man inte alls trodde skulle komma ihåg!! Jennie var helt klart först med sitt, tre minuter över tolv så pep det till ;0) Det var bara Nennie som ville passa på att önska "tanten" en god natt med ett litet grattis, sött av henne!! Här kommer lite trevliga bilder från kalaset i Lördags...

image220

image221

Syrran som blir 20 år om en vecka, firade vi ju med...




Lite smått och gott...

image227

Gabbi med sin Elliot som faktiskt blev hela 1 månad på kalaset ;0)

image228

Min jätte myziga svägerska... Tro det eller ej, den här tjejen har fött sina båda barn (pojkar) på sin EGEN födelsedag i Maj!!! Det är ju bara helt otroligt när man tänker på det, eller hur?!...


image231

Min väninna Marja... ( sitter och prattar Elliot med Gabbi)

image232

Lilla Stina, söt som vanligt ;0)

image233

Här blåser vi så det knakar... (barnens kusin V)

image234

Lilla 30 åringen med händerna fulla av trevliga ting ;0P

image235

Syrran www.sberg.blogg.se med sin sambo (även min sambos bror) ;0)

image236

Björn igen ;0)

image237

Syrran Sofia... Kolla in hennes blogg ;0)

image238

Härliga blommor!!

image241

Gott vin :0)


gabbi säger:

Tack för mysigt kalas!!!

2007-04-30 | 09:52:34
Marja säger:

Det var ett jättemysigt kalas Malin! Visst syntes det på mig?? KRAM!

2007-04-30 | 10:27:18
Carro säger:

Jättetrist att inte kunna komma och gratta världens goaste Malin på hennes 30-årsdag;-)Tyvärr blev det lite bråttom ner till mamma p.g.a vissa omständigheter:-( Men är jag kommer hem från Falkenberg får vi träffas så skall du få din present!! Ni ser ju ut att haft det supertrevligt!! Vi får ta en grillkväll hemma hos oss när det fina vädret kommer! Så får Gabbi och hennes killar oxå följa med;-) Kramizar Carro

2007-04-30 | 10:36:06 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se
Jennie Westlin säger:

Vilka fina kort! Mysigt på Huttla! Kramis!

2007-04-30 | 11:05:21
emelie säger:

hej ja det vore kul om ni vile komma hemm till oss på grill party=) som alla säger i skolan party inte kalas utan party grattis i efterskott malin och stina!!

2007-04-30 | 13:55:55
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: