Endast Tomten (och Malin) är vaken...

Vi kan ju börja med att det INTE glimmar nån snö på taken, tyvärr. Men vi ska nog få ihop en mysig Jul ändå ;0) Först ska jag bara åka iväg och jobba några timmar, och i eftermiddag bär det iväg till min bror. Har just slagit in de sista paketen med tejpen som jag fick låna av syster igår. Meja myser med sin gran (som redan barrar) och Ozzy med. Ozzy är där och peter ned glitter och kulor stup i kvarten. Jag gissar att han ser bilden av sej själv och hur han gungar ;0) Se nu till att ta hand om varandra och bara njut. Känns så himla hemskt när jag tänker på att detta kanske faktiskt blir sista Julen med Meja. Vi får som sagt hoppas att tumören tar lite ledigt, och slutar växa så förbenat snabbt. Stor Julekram till Er!!

image2144  image2145


Jonna säger:

God jul! =)♥

2007-12-24 | 09:11:22
Carro säger:

Hoppas att ni får en underbar jul, tänker även lite extra på Meja! Ge henne en stor varm julekram från mig! Kram Carro

2007-12-24 | 09:26:01 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
mg säger:

Hoppas ni får en underbar jul tillsammans.
Julkram från mig.

2007-12-24 | 10:11:34 | Bloggadress: http://mariagustafsson.blogg.se
Britishguyhomes säger:

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-09-15 | 10:12:44 | Bloggadress: http://www.britishguyhomes.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: