Bloggvänner ;0)

Jag är "Tagen" av Qristall och det tackar jag för ;0) www.qristall.blogg.se Kolla in till henne!! Nu ska jag själv "Ta" några bloggare som jag tycker om och sätta upp på min lista. Ni som blir "tagna" av mej gör en likadan lista ;0)

1. www.carolinelanden.blogg.se  ; Är verkligen en urmysig blogg. Carro som är mor till fyra underbara döttrar och fru till Mike, skriver om livet med familjen och de tre hudarna och livet på landet. ABSOLUT läsvärd!! Massor med fina bilder postar hon också titt som tätt. Sluta aldrig med det Carro!!

2. www.mammamija.blogg.se ; Mija är en super go tjej som skriver om allt, och tar upp ämnen som ibland är svåra och som det pratas för lite om. Också ABSOLUT läsvärd!! Massor med roliga bilder har hon med. Jag blir alltid på riktigt gott humör när jag tittar in där. En av de bloggar jag läst längst och aldrig får nog av ;0)

3. www.stinalee.blogg.se ; Som ni vet så är det min lilla syster som vi pratar om ;0) För er som inte tittat in, TITTA IN!! Det skrivs om precis allt och även en del mode. En smart liten tjej som har mycket att säga, och gör det förbenat bra!! LÄS DEN!!!!!

4. www.studentmamma.bogg.se ; Ja utan Mia hade jag inte heller klarat mej förstår ni... Mia hör också till dem som jag INTE släpper. Hon är också en jätte go tjej som skriver om livet och hennes studier. Nu  har hennes svärmor friat åt dem så strax ska det bli Bröllop av ;0) Titta in till henne och säg Hej!!

5. www.annaeriksson.blogg.se  : Mijas syster, som skriver otroligt fint!! Många tankar och känslor som hon skriver om. Det är inte alla som kan få ens ögon att tåras, men Anna kan hon ;0) LÄS!!!!!

Ja mina vänner, jag skulle kunna klämma in fler på denna listan, för ni är många fler som jag läser och som jag tycker mycket om. Dessa valde jag pga att jag läst dem längst. Hoppas ni spinner vidare på denna lista nu mina bloggisar. Ni som är valda är alltså "Tagna" så kom igen och gör er egen lista!!


Anonym säger:

trevligt :)

2007-07-29 | 10:53:16 | Bloggadress: http://maddelue.blogg.se
Anna säger:

Åh va fint du skrev om mig! Glad jag blir att få va med på din lista, *varm i hjärtat*
Kram till dig malin!

2007-07-29 | 11:00:52 | Bloggadress: http://annaeriksson.blogg.se
Stina säger:

nu har jag gjort det =)

2007-07-29 | 14:20:05 | Bloggadress: http://stinalee.blogg.se
Mia säger:

Färdig!

2007-07-29 | 18:38:19 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Mija säger:

Så glad jag blir att du har lagt in Min Annas blogg också! Hon är sååååååå vansinnigt duktig på att skriva, hon skriver rätt in i märgen på mig ibland, så det svider.. En solklart poet. TACK gumman! puss

2007-07-29 | 19:48:39 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: