Första Måndagen på semestern ;0)

Hej på Er ;0)

I dag när jag vaknade så hade jag värsta drömmen i huvudet, såååå tydligt!! Jag var helt jäkla tagen av det jag drömt ska ni veta. Det är inte var dag som man hinner drömma "färdigt" en dröm sådär. Det var som värsta filmen, och spännande som attan var den!! Vi såg på filmen "Blood Dimond" i går kväll och den var mycket säkert ett bidrag till min dröm. Drömmen gick  iallafall ut på att JAG, blev räddad från att bli liggandes i västa blodbadet... Det var en mycket modig person som bar mej HELA vägen genom byn för att sätta mej i säkerhet.  Gissa om jag var lycklig och glad?! Vaknade av att jag var såååå himla tacksam och glad för att jag fortfarande var vid liv... Brukar ni drömma ofta, isåfall om vad?! Det är så jätte knepigt det där med drömmar, deras funktion är att "skydda" oss, konstigt men sant. Den filmen vill jag absolut att ni ska se... Jätte hemsk mellan varven, men mycket tänkvärd!! Ta hand om Er idag och se till att göra något riktigt skoj!! *KRAMSELIKRAM*

image931


Camilliondollar Baby säger:

Håller med om det var mycket hemska bilder och man satt i stort sett tårögd hela filmen, men den var såååå bra!
Kommer aldrig ihåg mina drömmar, tråkigt nog.

2007-07-30 | 10:46:16 | Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se
Erlendeira säger:

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-06-24 | 08:12:04 | Bloggadress: http://erlendeira.3steps.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: