God morgon goa Torsdag ;0)

Hej på Er.

Hoppas att allt är väl med er denna Tosdagsmorgon?! Själv mår jag precis som jag ska, INGA magsjukor så långt ögat når ;0) Det hade ju varit dötrist om jag hade åkt på det Ludde hade, nu när det inte är så långt kvar till min semester. I går eftermiddag så fick vi faktiskt en liten dos sol här också, tro det eller ej!! Jätte skönt var det och Jörgen och ungarna hade faktiskt badat lite i poolen. Den står så himla bra där i vår trädgård och bara skriker på oss att vi ska bada. Skulle tro att det är jäkligt ensamt att vara en pool denna sommaren, med tanke på allt regn menar jag. Om vi ska leta reda på nåt som ändå är bra med detta solfattiga regnväder, så är det nog faktiskt att man njuter mer av solen de korta stunder som den väl behagar komma. Man sitter liksom inte och funderar på, om man kanske möjligtvis borde gå och hämta badhanduken och kasta sej i, utan man gör det bara. Tänk vad härligt spontan man känner sej efter det ;0)
Igår innan jobbet, så blev det lite mer svamplockning. Jag känner verkligen den där riktiga "lyckan" i magen när jag är i skogen. Det doftar underbart, ja hela kittet med skogen är underbar!! Tror det är något av det nyttigaste som finns för själen, havet och skogen. Vi lyckades hitta både blåbär, svamp, grodor och myror. Ludwig och Beata var så duktiga och tog sej fram över stockar och bäckar utan något större gnäll. Sätter in en låt som jag alltid älskat. Den trollar fram en massa härliga känslor och gör mej lycklig ända ut i lilltån.
Ha en super bra dag nu!! KRAMIZ

 

Inte riktigt denna, men den var inte heller fel ;0)


Mia säger:

Känner igen den där känslan i magen när man går i skogen, så härligt!
Kram

2007-07-26 | 23:15:40 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Girlsmonk säger:

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-01-09 | 19:39:16 | Bloggadress: http://girlsmonk.blogspot.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: