Regn och åter regn ;0(

God morgon på Er...

Har ni det lika grått och trist som jag tro? Här är det värsta skit vädret idag!! Man kan ju undra när man ska få se solen igen, tror inte jag sett den sedan vi var på Kreta faktiskt ;0( Idag ska ungarna iväg till förskolan och leka med alla kompisar igen och Rasmus ska ut i skogen med klassen. Undra bara hur det blir nu, i detta trista väder kan det ju inte bli så mycket mer än blött. Jag får se till att rota fram hans regnkläder tror jag... Själv ska jag på P-möte till 4.00. Det blir säkert en helt okey dag idag med, det är jag säker på ;0) Ha det gott allihop, med eller utan regn. KramELiKram!!!!!

image464


KvinnaFruMamma säger:

Låter precis som vårt väder=(. Vi ska ha picnic på tjejens dagis i kväll, det blir väl till att sitta inne*suck*
Ha en bra dag!

2007-05-30 | 10:33:33 | Bloggadress: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Johndina säger:

Lots of great info, keep up the good work!

2010-02-25 | 14:34:20 | Bloggadress: http://johndina.3steps.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: