Yes!!!! Idag är det dax ;0) Kreta nästa!!!!!!

Gó morgon älskade lilla mirakelblogg ;0)

Nu har vi äntligen nått fram till dagen D, sååå skönt. Jag anar en hes hals med hosta på min lilla Bettyvira, vi får hoppas bara att det inte blir värre!! Jag känner det lite i halsen med nämligen... Nu måste vi tro att vi ska få vara friska denna veckan så vi kan sola och bada!! Får försöka få med mej ett litet mini apotek me lite av varje, halstabletter är ju ingen dum idé. Nä nu mina vänner ska jag fixa och dona med väskor och dyl. Meja ska få sej en långpromenad  med. Mycket att göra är det... Jag hade tänkt att vi skulle lämna huset i ett okey skick med, och inte som att det vore värsta slagfältet ;0) Först frukost....

image429


Caroline säger:

Sa till Mike nu på morgonen att det måste vara extra skönt att lämna Sverige när det är så dåligt väder! Men glöm inte att det med det fina Kreta-vädret hem ;-)Jag har oxå ont i halsen idag....
Kommer sakna er! Ha det nu underbart bra!!! Kramiz från oss alla!!!!

2007-05-19 | 08:16:00 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Jennie Westlin säger:

Önskar er en härlig resa med mkt sol o bad! Var rädda om er! Kram från fam Westlin.

2007-05-19 | 09:31:45
KarinKusin säger:

Ha en jättebra resa!!! ta hand om mor från mig ;) Kramar från Karin

2007-05-19 | 10:05:06
Blogglösa Camilla säger:

Skönt med sol! Räknar ner själv...35 dagar kvar tills jag åker till Italien.

2007-05-19 | 12:53:02 | Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se
Malin säger:

Ja lovar att vi ska njuta massor!! Ska hålla ett öga på din mor Karin ;0) Kramis.

2007-05-19 | 14:06:46 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: