Det blev en gott slö Söndag ;0)

Ja det har varit en typiskt bakfylle Söndag. En sån där dag när man inte gör mycket mer än ser på tv, äter och bara slappar. Jag måste faktiskt säga att jag har njutit av den i fulla drag. Hade det inte varit för att jag har haft så jäkla ont i magen, (förmodligen gallan som spökat) så hade jag nog inte lyckats med ligga så en hel dag. Nä, jag brukar alltid hitta någon trevlig liten tvätt som ska vikas eller nåt annat kul. Jag är verkligen sämst på att bara vara, och måste absolut bli bättre på det!! Disktrasan och tvätten ligger ju kvar lixom. Fast rundan har vi ju gått, så helt jätte seg har jag inte varit ;0) I morgon ska det jobbas tidigt igen. Så tills nästa inlägg... ha det bäst!! <3 *KRAM*

image1583



Camilliondollar Baby säger:

Kan vara skönt att få slöa nångång.

Kram

2007-10-28 | 22:26:28 | Bloggadress: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
AKP säger:

hihi, som rätt ofta så är vi lite lika du och jag!
Jag har oxå haft en sån söndag!
*fnissaR*

2007-10-29 | 19:03:37 | Bloggadress: http://akp.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: