Det blir nog en vacker dag... med en ny ansiktskräm ;0)

Med en rosaröd himmel ser det inte ut att bli mycket annat faktiskt. I dag ska jag försöka pasa mej iväg till apoteket och köpa mej lite ny ansiktskräm. I denna djungel av krämer blir man lätt förvirrad, vilken ska man ta?! Rynkor eller inte rynkor?! Ja det är frågan... Är det någon av er som har nåt bra tips att ge kanske?! Vichys produkter är säkert jätte bra, men vad fasen, det kostar ju verkligen en mindre förmögenhet att ligga på topp i krämernas vilda värld. Ska det behöva göra det?!?! Tror att det är ca 250-260 kronor man får ge för en sån där yttepytte liten burk. Det är verkligen INTE gratis på nåt vis!! Folk betalar hutlösapriser för de där krämerna. Ja menar, vem vill gå omkring med ansiktet fullt av rynkor?! ;0) En dag när jag just varit där och köpt en sprillans ny ansiktkräm, (tror det blev Times produkt den gången) så var det nån liten ängel, med smått svarta vingar som "råkade" vända burkjäkeln upp och ned. Den gången var jag ganska glad att jag bara lagt ut ca 149 kronor, och inte 250. Man kanske får ha det med i beräkningen, att det kan bli krämspill menar jag. Speciellt när man har små troll som mer än gärna vill testa det man köper ;0) Om jag får vara lite nyfiken nu, så skulle jag gärna vilja veta vad just Du köper för prylar. Vart?, Vad?, Varför?, och för hur mycket?! Vad gör du rent ansiktet med? Jag brukar köpa Times ansiktmousse som är helt underbar, den vill jag verkligen tipsa er om!! Den gröna brukar jag köpa. Nu är det dax att ta en runda i era bloggar. Ha en jättefin dag, och glöm inte av ansiktskrämen ;0) Kramizar från en som förhoppningsvis har en ny burk snart.

image1605
Hittade denna sköna hos www.enmammasvardag.blogg.se
Så sätt nu på detta lilla klipp och rocka igång din morgon ;0)



laaaarsson säger:

HAHAHA fasen vilken rolig bild!!
det är ska va jag nu så jag kommer igång lite höhö

2007-10-31 | 08:05:11 | Bloggadress: http://bestick.blogg.se
madde säger:

Hoho!
Been there done that! Var på apoteket i förra veckan... stod där länge och läste på burkarna... Man faller ju helt klart mer för de lite lyxiga burkarna. TUB känns inte alls flärdfullt...
Det blev tillslut en liten burk- en helt vanlig en som ska funka utan krusiduller! En del kör ju m ögonkräm, dagkräm, nattkräm o.s.v...INTE MIN GREJ!
Jag tvättar bort sminket m shampot när ja duschar! I alla fall- den jag köpte heter ACO Cliniderm protective day cream vitamin c..... Helt ok, känns lite "torr", jag behöver nog mer fuktgivande.
Det får *** stjärnor! (Av *****)
Ha dä så gött du!

2007-10-31 | 09:47:20
Eleonor säger:

Enligt de som vet så ska håret inte bli vare sig fett eller smutsigt. Det kan ta några dagare eller en vecka eller så innan hårbotten vänjer sig vid att inte behöva producera fett men sen ska det fungera finfint. Vi får väl se hur det blir. Jag brukar köpa lite olika ansiktskrämer från Apoteket, tycker de funkar bra. allra bäst tycker jag Biotherms krämer är men de kostar ca 500 kr och det tycker jag är på tok för dyrt oavsett hur bra de är! Ha en bra dag!

2007-10-31 | 10:28:33 | Bloggadress: http://www.mammamedmera.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: