Hemma från jobbet igen ;0)

Har suttit och kollat in mina favorit bloggar här en stund nu, och ska strax bege mej till sängen. Min stackars kropp har nog gjort sitt för idag. Har gått en rejäl promenad i ca 1 timma och 45 minuter, så nog har den jobbat alltid ;0) Rasmus har en kompis här som ska ligga över i natt. Det är ett jäkla tjat om att "sova över" jämt och ständigt. Det är tydligen himla kul det där. Tidigare i dag, så hade det sina flickvänner här på besök. Söta som socker båda två!! De är så himla mysiga mot varandra, och riktigt goa vänner. När jag var i deras ålder, så var det ju ett stort under om man ens vågade titta på den man hade kär ;0) De har väl mognat eller nåt. Ja nåt måste det ju vara som har förändrats, helt klart. På Måndag fyller min store kille hela 10 år, och på Lördag ska han ha "killkväll" med grabbarna. Det ska bjudas på god pizza och spelas riktigt bra musik. Det kan hända att det ska ses på film oxå har han sagt. Mamma och Pappa har fått stränga order om att hålla sej på avstånd ;0) Det blir säkert skit myzigt. Tänk att ibland önskar jag, att det fanns någon typ av tidsmaskin som man kunde få åka med i, då hade jag velat besöka mej själv för och se lite hur jag var. Kul idé va?! Nä, det är nog säkrast att jag håller mej hemma. Familjen AB, kan INTE på några villkor drivas utan mej ;0) Ha det gott nu så hörs vi i morgon... *Pözzelipözzen*

image1603
Ps. Detta är INTE jag!! Ds.



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: