Grattis till dej Gabbi!!! I dag blir du 30 ;0)

Jag nu välkomnar jag min kära Gabriella in till "tanternas"... Det ska bli med STOR glädje att få dej som medlem. Hoppas nu du får en underbara dag där du är. För er som inte vet, så kan jag berätta att Gabbi tog familjen och drog iväg till Italien i förra veckan. Snacka om lyxlir ;0) Njut så mycket du bara kan för i dag är det bara DIN dag. KRAM <3

image1369
Sätter in denna sköna magbild på min kära Gabbilin ;0) Elliot som tidigare låg i magen, befinner sej naturligtvis också i Italien nu, och är allt annat än lugn ;0) Han blir ju för sjuttsingen hela sex månader på Fredag.  

image1370
Betty & Gabbis Elliot. <3

image1371
Födelsedagsbruden med sin älsklingsgrabb ;0)

image1372

Ps. Blommorna är INTE köpta i din butik ;0) Titta in till butiken här; www.systrarnaknopp.se


madde säger:

Hello babe!
Jag vill bara säga att du är ju världens sötaste!
Brukar allt tjuvtitta på bloggen din i mellan åt och bara det att du hinner är ju fantastiskt men att du har så mycket värme och godhet...Om alla vore som du skriver- skulle världen kännas som en stor varm kram!
Kram från grannen!

2007-09-26 | 10:20:51 | Bloggadress: http://speciellaojag.bloggspace.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: