Så var kvällen här igen...

Efter en dag med mina små änglar, är jag allt annat än pigg. Det ska bli så himla skönt  att krypa ned i den sköna sängen här om en liten stund. I dag har vi både hunnit med en trevlig fika med Marja och hälsat på lilla mor. Jag tog en sväng förbi skoaffären i Vedum innan, men hittade inte ett jota ;0( Typiskt!! Jag får ta en koll på Oj´s i mogon. (För er som varit på Oj´s, så kan jag berätta att det är en skobutik.) Annars har väl dagen varit som den ska tror jag. Inga missöden i leksaksbacken heller. Ni kan nog aldrig gissa vad min lille Luddebudde gjorde för nåt dumt här en dag?! Grabben kissade rätt i leksaksks lådan, tro det eller ej ;0§ När jag frågade varför, och vad han tänkte på, så svarade han bara med ett busigt litet flin på läpparna. "Det gjorde jag bara för att det var så roligt mamma" Vissa dagar så undrar man att man överhuvudtaget orkar... Så det blev till att hiva hela backen i badkaret och duscha av alla små prylar, en och en. Nu sover de gott i sina små sängar. I morgon väntar en ny dag med nya äventyr ;0) Sov gott nu allihop, det ska jag göra <3 Pöss!!

image1355
Varning för heta nätter i dinoland ;0) *Kram på er*



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: