Månadens sista dag...

Godmorgon alla söta bloggisar där ute ;0) Idag har den härliga solen förmodligen dragit vidare till nåt annat solfattigt ställe på vår jord, och om vi har tur så dyker han upp snart igen. Gårdagens sommarväder blir man snabbt beroende av. Man vill ju liksom bara ha mer!! Idag har vi P-möte och husvisning att gå på, och sedan packar vi oss iväg till fasters stuga för att fira en jätte skön helg vid havet. När det gäller hus och annat trevligt, så har vi inte den blekaste aning om vad som kommer att ske. Det återstår att se, spännande va?! Lite jobbigt är det faktiskt också om jag ska vara riktigt ärlig. Igår var jag iväg och kollade på hus nummer två, och för tillfället så klappar nog mitt lilla hjärta mest för just DET huset. Stället som vi ska kolla på idag, är liksom inte alls samma typ av hus. Vi får helt enkelt se vad dagens visning ger. Vi kanske faller handlöst för detta med, who knows?! Dax att fixa fram lite kläder till ungarna... Vi höres lite senare <3

image3410
Kom tillbax soljäkel!!! // M.    Lite senare... kom den faktiskt ;0p



Angelica säger:

Jag kan lova att solen inte kom till detta solfattiga land, så den är nog inte allt för långt bort från er. :O) Ska ni köpa nytt hus? Större anntar jag nästan.. Hur många barn har ni, jag har försökt klura på det ett tag genom att läsa o se på dina bilder högst upp på sidan.. Hoppas ni får en härlig helg i stugan.

2008-04-30 | 10:31:03 | Bloggadress: http://mittlivilondon.blogg.se
Angelica säger:

Det var det jag misstäkte. Tvillingar o en till. Hihi! Hoppas ni hittardrömhuset. För mig är alla hus drömhuset just nu när jag bor i lägenhet. :O)
Ha det bra!

2008-04-30 | 10:47:33 | Bloggadress: http://mittlivilondon.blogg.se
Askmonika säger:

Good people of togo i was here ok.

2008-10-13 | 09:55:31 | Bloggadress: http://askmonika.20six.co.uk
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: