Söndag 27/4...

Idag ska det jobbas lite igen då var det tänkt. Igår gjorde jag kvällsturen och var iväg och lyssnade på härlig musik ;0) Det var inget mindre än det poppiga bandet Bonus som spelade förstår ni. Om det ryckte i benen på MirakelMalin?! Mmmjaa... kanske lite ;0) Det var så många som dansade och höll på, så jag hade massor att vila ögonen på. Jag måste nog erkänna att dans som tex vals och bugg, inte riktigt är min grej. Förra gången jag var med jobbet på dans så var det pinsamt nog några som ville försöka få upp mirakeltanten på golvet, i just nån sån där dans som jag verkligen inte ens KAN. Tyvärr så tackade jag Nej pga detta. Man vill ju inte riskera att trampa sin partner på de små fötterna heller ;0) Det händer faktiskt att jag och sambon tar oss en sväng här hemma, men då gör jag på mitt vis, eller "vårt" vis, och då går det hur bra som helst. Jag får väl sätta upp detta som ett litet delmål framöver, kärringen ska nog lära sej nån gång får vi hoppas. Igår hade de även ringt från;  http://www.skarahastsport.se/ om att vår bur till Victor hade kommit, så om det hinns med så ska vi försöka få den hämtad i eftermiddag. Idag blir Victor redan 13 veckor, vart tar tiden vägen om jag får fråga?!
Återkommer troligtvis lite senare idag...

Ni minns väl hur liten han var för en massa veckor sedan?!
image3378
Så fin han blivit, eller hur?!



helene säger:

gryyymt söt :) ha en bra dag

2008-04-29 | 11:50:13 | Bloggadress: http://www.helenelingvall.blogg.se
bella säger:

Fy bubblan vad söt! åh när man ser den här söta hunden blir man sugen på att skaffa en liten hund!!

2008-04-29 | 18:33:35 | Bloggadress: http://bellablogg.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: