Äntligen Fredag igen!!

Här sitter jag, mirakelbloggens alldeles egen Malin, och bara njuter av den tidiga morgonens tystnad. Kaffet står som vanligt i köket och puttrar... nästan klart att avnjutas nu ;0) Vad kan vi mer säga om gårdagen tro?!... Jo just det, den var "klippvänlig" tyckte Betty. Det var en jäkla tur att vi lyckades få iordning på hennes hår till slut. Jag såg värsta synen framför mej, när hon kom för att berätta om sitt "klipp". Denna gången hade hon lyckats klippa till det rejält, och jag var ganska så säker på att det var helkört på riktigt. Att behöva snagga henne helt, är inget direkt som jag går och drömmer om på dagarna. Som tur är slapp vi detta nu, och Betty har looovat att säga till oss nästa gång det börjar klia i fingrarna. (Betty tackar ödmjukast för alla era snälla kommentarer igår!!) Nästa gång så testar vi INTE våra egna frisörkunskaper, utan låter kunniga människor få ta över. Idag väntar jobb, förskola och skola igen. Rasmus har dans som vanligt vid halv fem, och Jörgen ska spela fotboll med min bror mfl. klockan 20.00. Det ska bli en lugn och skön helg här hemma. Det känns som jag behöver det faktiskt. På Söndag blir det lite kalasande för kusinerna ute i Arentorp. Jonathan och Victoria är det som ska firas. // Ha nu en riktigt fin Fredag, och kom ihåg att denna dagen ALDRIG kommer igen. Lev väl!! Kramisar <3

image2671
Gå i fred mina vänner, och ta hand om Er ;0)


Des säger:

Godmorgon Min mirakelvän!
Vad fin Betty blev, passade henne riktigt bra, så söt!
Hoppas du får en bra dag, kanske vi kan tajma att träffas nästa vecka? Jag kan ju helger oxå men förstår om ni har fullt upp. Denna helgen blir det kalas i Gbg på Bushuset och söndag en dag i slottskogen i Gbg med en gammal vän till mig. ;-)
Vi hörs sen allra underbaraste Malin!!!
Kram

2008-02-22 | 07:20:44 | Bloggadress: http://dmisenius.blogg.se
Cia säger:

Gomöra Mirakeltjejen !
Ha en underbar fredag !
Hoppas ni får en kanon mysig dag och helg !
Du har sååå fina barn !
Kraaaaaaaamar

2008-02-22 | 08:02:34 | Bloggadress: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Carro säger:

ha en trevlig helg nu! Jag tycker oxå Betty var fin i sin frilla! KRAM!!

2008-02-22 | 10:31:13 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: