Thailand

Hej pa er!

Har i Thailand har vi det underbart,vi bara njuter av dagarna.Vi bor pa en o Koh Lanta,sa fin med milslanga strander och god mat.Idag har vi fart runt pa vespa och kollat pa manga fina stallen.Det ar valdigt varmt ca 35-40 grader och kvallarna ar underbara.Vi har verkligen fatt mersmak och atervander nog snart igen (he he).I morn ska
vi ut pa en 4-oars batresa och snorkla,det ska bli intressant.Det ar sa billigt har sa det blir nog en del shoppat innan vi drar hem.I borjan av nasta vecka ska vi till Phi-Phi Island och stanna over nagra dar.Vi ska aven till Phuket och bo nagra natter.Det galler och hinna se sa mycke som mojligt innan var vistelse har tar slut.Nu har ni fatt lite information fran oss har i Thailand.Jag tankte val att det ar bast och gora nat inlagg sa ni inte blir besvikna.......



Mirakelbloggens Malin säger:

Tack Petra för info!! Det låter ju super härligt ;0) Jag tänker på er heeela tiden och kollar klockan, och funderar på vad ni gör. Nu är hon väl ca kvart i åtta på kvällen hos Er... Du är sååååå saknad!! Stor kram från mej!!!!

2008-01-31 | 13:46:30 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Anonym säger:

Hejsan Malin!
Jag har laddat ner lite bilder men datorn har ar saaaa seg sa det hander inget.Kan du va snall och lagga in dom.Det ar riktigt paradisbilder.
Kram Petra

2008-01-31 | 14:12:28
Mirakelbloggens Malin säger:

Ja men mailar du dem till mej då, så hivar jag in dem här åt Er!! Skicka dem så fort du bara kan, jag är såååå jätte nyfiken!! Kraaaaamisar till er ;0)

2008-01-31 | 15:08:09 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Malin säger:

Oki, nu fattade jag. Du hade laddat in dem i bloggen ;0) Smart brud du Petra!! Det gick ju skit bra att göra på detta lilla viset. Största kramen till Er

2008-01-31 | 15:31:37
Sofia säger:

Hej på er!! Vad gulligt att vi får ta del av er resa!!! =) Åh jag är avundsjuk!!! Hoppas ni får en underbar semester med mycket snorkling =) Kramar!!

2008-01-31 | 21:39:41 | Bloggadress: http://sberg.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: