Assistentmöte & kossor (el var det tjurar?)

Mötet igår, ägde rum vid en jätte fin liten sjö. Assistenterna hade haft turen att även detta året vinna prispengar på årets "Vara-rus". Jag har för mej vi hade haft flest deltagande eller nåt sånt. 3000 små goa pluringar hade vi fått ihop, och av dessa gick viss del till jätte smarrig mat ifrån www.sturesfestmat.se . Det blev lite kallskuret och nybakat bröd. 
Till kaffet fick vi lyxig choklad ;0) Tack chefen för ett gott val!!

På vår väg TILL mötet, så åkte vi igenom en helt otroligt vacker omgivning. Det var en herrans massa kossor, (eller tjurar) bla min Emmas föräldrahem, och alla deras små kossor/tjurar. Jag bad Emma om att få ta några goa bilder till bloggen, men Emma tyckte nog att de skulle få vara lite privata ett tag till, kossorna alltså ;0) Möjligtvis att vi kan boka tid för intevju lite senare... ska kolla upp det där!! När vi babblat färdigt så var det dax att köra hemåt igen.

Eftersom alla i vår lilla grupp fullkomligt ÄLSKAR det här med att kolla på hus, så drog vi svängen genom lilla Vedum också. Där spanade vi omkring på både gamla och nybyggda villor, och tyckte nog att det fanns en hel massa små söta hus att vila ögonen på. Tänk vad mycket fint det går att bygga!!

Gjorde nog bort mej en del då vi lyckdes att lite lätt STANNA till utanför ett av de där husen. Ja, titten tog lite längre tid än vad vi (jag) planerat, lite för länge för att bara glida förbi liksom. Det smått pinsamma i alltihop var att när jag precis skulle till att gasa upp mirakelbilen för att komma därifrån, så dyker två tjejer upp på motsatt sida. Den ENDA som syns i vår bil, är troligtvis en mycket NYFIKEN mirakelmalin ;0) Pinsamt som attan, men det bjuder jag på. Huset var vackert, och då finns det alltid risk för sånt.
Det får nog bli min pinsamma förklaring på det hela ;0)

PINsamt som hell!!! Jag brukar nämligen morra på dem som gjorde så hemma hos oss på Storegården, (Storegården= föräldrahemmet) och så går jag själv och gör likadant, FÖRLÅÅÅÅÅT mej för det!!!!!!! Lovar att i alla fall inte stanna nästa gång, och inte titta så nacken går ur led heller ;0)
Ha en fin dag allihop <3

image3625


Caroline säger:

Jasså ni var i Vedum och spanade igår;-) Ha nu en toppendag! Kram Carro

2008-05-22 | 08:07:04 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se
Nicklassara säger:

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2008-09-26 | 13:46:15 | Bloggadress: http://nicklassara.blogspot.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: