Hjälp mej att rösta nu!!

Rix Fm har "Blogg Sm" denna veckan, och självklart så tycker jag att mina systrar ska ta hem segern. Tycker du detsamma, så rösta du med!! In på Rix Fm och rösta på den blogg som du själv tycker bäst om. Vi är många som bloggar nu, så det finns massor av bra, spännande, roliga bloggar att välja bland. Se till att nominera nån nu!!

Kopierar ett av syrrans senaste inlägg, som handlar lite om vår mors jobbiga bilproblem!! ;0) Min svåger Björn, ställer upp med goda råd...

www.rixfm.se

www.sberg.blogg.se www.stinalee.se

Glykol blandat med bensin -no good!

Jag har precis hämtat mamma vars bil inte startade. Hon kunde inte förstå varför den inte startade och hon ringde till en bilkunnig Björn.

Mamma: Jag kan inte förstå varför bilen inte startar. Att den inte startar kan väl inte ha något samband med att jag fyllde på en liter glykol förut.

Björn: Nä, det har inte med saken att göra.

Mamma: Nä för jag hällde ju i en liter i tanken och sedan tankade jag fullt.

Björn: Va?

Björn: Inte hällde du glykol i tanken?

Mamma: Jo...



Carro säger:

Har anmält min blogg dit;-) Ha nu en underbar dag!! Kram Carro

2008-11-25 | 10:01:17 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Mija säger:

Jag tycker att DU borde vara nominerad också!!

SÅ DE SÅ!



:)

2008-11-26 | 18:27:51 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: