Redan sex år sedan...

som vi spenderade helgen i ett snöigt Falun. Det var inte vilken helg som helst ska ni veta, utan en stor och mycket speciell helg. Det var ju då som läkarna hjälpte oss med att få våran Ludde och Betty till oss. Jag kommer aldrig glömma hur mysig och konstig den där helgen blev. Magen var stor och som ett hus av alla hormoner ;0§ Men den gången gick det bra... det blev två fina guldägg tillbaka till mej, två små frö som endast syntes små prickar läkarens skärm. Efter det misslyckade försöket som gjordes i Augusti, så var jag rejält nervös för att de skulle gå åt pipan ännu en gång, men icke ;0) Denna gången gick det vägen, och nio månader senare så var det inte längre några frö, utan två stycken friska 3 kg´s tunga bebisar.
Dax att fixa lite mysig adventsfrukost nu... <3



Jennie säger:

Allt kan hända i Dalarna vettu....;)

tack för allt värmande du skrivit,du är för härlig..!! jag lovar att jag ringer om jag behöver tjata lite med dig...:)!!!

Ha en mysig 1:a advent..:) KRAMAR från ett jättesnöigt MORA,det vräker ner,mysigt!!

2008-11-30 | 10:21:01 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Bitterfitta säger:

vilken söt ljusstake :)

skall också äta adventsfrukost nu, är hemma hos föräldrarna och blir ompysslad...

kram på dig

2008-11-30 | 10:45:48 | Bloggadress: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: