Höststorm och jag fryyyser ;0§

Nu har jag sprungit omkring i snart en timma och bara letet och letat. Tändaren är spårlöst försvunnen, och egen som jag är så ger jag mej inte. Jag VET ju att den ska ligga här någonstans!! Jag har nämligen fått lite rutin på att tända alla värmeljusen på morgonkvisten, men idag ser de inte ut att bli några ljus tända alls ;0( Systersonen ringde nyss och frågade om han möjligtvis inte kunde få vara hos oss en stund idag. Hans mor ska ju in på operation hos tandläkaren i Skövde, och på pappas jobb hade han ingen lust att vara. Hur som helst, Noel berättade att han bara skulle bara kissa först, och sedan komma raka vägen hit ;0) Idag har vi en del att fixa... Rörmokaren måste komma hit och ta sej en titt på pannan. Den sjunker i tryck, inte bra ;0§ Golvvärmen i tvättstugan måste också kopplas på. Fönstren kom igår, så nu har vi en massa pyssel att greja med här hemma. Igår tog jag i alla fall bort pappen i timmerväggshallen ;0) Det blev verkligen som ett helt nytt rum. Från det ena till det andra så har jag har varit så attans hästsugen nu under några veckor. Vill så himla gärna ta upp det intresset igen. Kanske kan man bli medryttare, eller liknande. Får fundera på det där ett tag tror jag... Hästlivet är välgörande för både kropp och själ, så är det bara. Beata är nog lite hästbiten hon med, så det kommer med stor säkerhet att få bli lite "hästskola" för henne. Ludde är inte riktigt lika kavat, utan tittar hellre än rider ;0)


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: