Idag blir det besök hos vetten <3

Idag är det alltså dax för Elsa & Oskar att få smaka på sitt livs absolut första spruta. Oskars knepiga revben (som vi tror att det är) ska också undersökas. Vi får verkligen hoppas att det inte är något allvarligt nu, utan att det är något som han kan leva med. Vem vet, det kanske t.o.m är något som kan växa bort. Egentligen var det väl aldrig riktigt meningen att vi skulle behålla dem båda, men nu har de lyckats charma oss såpass mycket, så att det är svårt att tänka nåt annat. Vi får se vad som händer. Om någon av dem ska flytta så får det nog bli just Oskar eftersom han är grabb. Ozzy är så mycket grabb, så det kan  räcka och bli över. Nu har även Vicke tagit dem till sej riktigt ordentligt. Igår när jag vaknade så fann jag Oskar liggandes vid Victors bröst. Hur sött är inte det då?! Det värmer verkligen i hjärtat när man ser hur mycket de tycker om varandra. <3 Oskar & Elsa överraskade mej rejält en dag när jag stod i duschen ;0§ De låg nämligen strax utanför och gjorde något som såg ut som ren och skär hångel!! Ja de tvättade väl varandra efter frukosten, och märkte väl att det smakade god kattmat i morrhåren. Jösses säger jag bara ;0)
Ha en bra dag nu, och glöm inte att tvätta Er ;0p


Oskar den store... eller lille menar jag ;0)


Caroline "Lantismamman" säger:

Om du inte vill att det skall bli kattungar så råder jag dig till att kastrera snarast då jag vet att katter kan bli dräktiga väldigt unga.. Vet katter som varit sex månader och fått bebbisar...Sessan var 1,5år. Kram

2008-10-22 | 10:52:48 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: