Solen går upp över bergen... eller åkern menar jag ;0)

Återigen så är soluppgången sagolikt vacker. Jag och Betty sitter och småpratar lite om bokstäver och annat. Hon råkar nämligtvis vara innen i en nån typ av "bokstavsperiod" nu, och ser inget annat. När vi körde hem från förskolan i Torsdags så hittade hon ett  stort "S" i molnen, och ett "A" i trädet när vi kom fram ;0) På tal om nåt annat gulligt då, Ludde kom nog med den skönaste förklaring på varför hans mage gått och blivit jobbigt "lös". Jo, han hade ju ätit för mycket av den LÖSA äpplekrämen ;0) En liknade grej var när Oskar  för länge sedan satt på SIN toa och gjorde nr. två (av den lika lösa och jobbiga modellen) Luddes helt spontana kommentar blev då;
"Oj då Mamma ;0§ Nu höll jag nog Oskar lite för hårt om magen..."
(Jag säger) "Varför tror du det...?!"
(Ludde säger) "Jamen han var ju lite lös såg du väl...?!" ;0p

 





AnnaSv säger:

Det var länge sedan jag var inne hos dig. Hoppas allt är bra med er! Jag hinner knappt med datorn numera. =)



Kram,

AnnaSv

2008-10-25 | 10:01:41 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se/
Jennie säger:

Ha ha...vilka sköna kommentarer...:)

Jo jag hoppas vingarna syns liiiite oftare...men just då glödde hornen på huvudet åt mig...he he.Synd jag inte taimade halloween...;)

Sen får jag så dåligt samvete att jag måste säga förlåt...tur dom vet va det är frågan om iallafall och inte tar åt sig...:)

Åå tack....jag blir så glad..:) Glad att du finns där ute oxå..härligt att träffa nya vänner genom bloggen...speciellt med så stort hjärta som du...:)

BAMSEKRAM

2008-10-25 | 11:23:48 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: