Idag börjar nåt nytt!!

Om exakt en månad så kommer mirakelmalin att befinna sej på en solig strand i Greklands sköna värme. Ibland är man ganska så nöjd med sitt jobb som ni förstår. En vecka helt utan barn och familj. Bara jag, brukaren och en annan jättegotjej (även mor till 4) ;0) Vi kommer ha så mycket skoj, och jag längtar massor!! Nu tillbaka till ämnet "nåt nytt". Igår såg jag värsta tränade bruden på Ica och blev riktigt peppad till att intensivträna nu inför resan. Så nu har jag bestämt att mirakelmalin ska läggas i hårdträning på riktigt. Lovar att uppdatera Er om mina framsteg, eller baksteg ;0/ Skriver jag om det i bloggen så kan jag ju inte bara smita undan sedan, eller hur?! Mitt mål är att lägga på några extra kg i muskler. Har JÄVLIGT dåligt med muskler förstår ni. En riktig liten klenis är vad jag är. Men nu ska det bli ändring!! Idag sätter jag igång, och vikten ska UPP och röva något mindra MJUK!! ;0P  Stor kram <3


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: