Shopping på Överby!!

Idag hade vi bestämt oss för en annan typ av morgon än den vi hade i går. Detta skulle bli en LUGN och stressfri morgon, det hade vi lovat varandra dyrt och heligt. Gårdagens morgon vill jag helst glömma. Men idag fick vi en ny chans, och den tog vi ju såklart. Dagens frukost blev en skön frukost med tända ljus. Alla pratade i normal ton, och inget tjat. Idag gick bussen (vår bil) något tidigare än igår. Tror att vi begav oss in mot byn redan vid 08.20. Ungarna börjar ju 08.40 så idag hade de lite tid att grunda med vännerna innan de gick in. Efter lämningen så for jag hem till Vicke för morgonpromenad, och efter den så kom syster Fia och hämtade upp för shopping på vårt kära Överby (köpcentrum). Elsa och mormor Lena fick också följa med. Jag och Elsa fick sitta och knö i baksätet och de andra gottade sej i fram. Väl där så hade inte ens stället öppnat. Kan ni gissa vem som blev första kunden in på Gina idag då?! Jo det ska ni allt få veta ;0) Den kunden var JAG, och inte FAN fick jag nåt pris för det inte ;0( Inte ens en futtig liten ros. Tre timmar senare så hade jag kassarna fulla med betty & luddekläder. Som vanligt skulle man väl kunna säga. Måste ta tag i min garderob också. Den behöver uppdateras med höstnytt! På väg hem så fick det bli lite mat på Mc D och en tur in på blomsterlandet. Där inne hittade jag underbara krukor i gammal stil. Kanske kan försöka visa upp dem på bild sedan om ni är nyfikna. Hörs lite senare...


En av bilderna från Prag <3 Visst är den lite mysig?!


Jennie W säger:

Mysigt o åka o shoppa,m tjejligan. Här är det kris nu i killarnas garderober. De har växt mkt i sommar. Kram,kram

2009-08-25 | 21:20:54
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: