Vilken stad!!!

Prag är verkligen den vackraste stad jag sett i hela mitt 32 åriga lilla liv. Vilka byggnader!! Man blev helt tagen av allt det gamla. Spökar det någonstans så måste det vara i just PRAG. Staden är över 1000 år gammal, och full av detaljer. Helt ärligt så tror jag inte att jag såg ett endaste fult hus på hela tiden faktiskt. Nä det var HELT otroligt!! Prag bara måste upplevas, så är det bara.

Vi startade dagen klockan 08.00 med en "backspegel" från föregående dags arbete. Vad var bra resp. dåligt med dagen?! Hade nåt kunnat göras på ett annat vis kanske?! I det stora hela så var nog de flesta ganska så nöjda med upplägget. Dagarna var ganska varierande. Det var både föreläsningar och små grupparbeten ute i trädgården. Med tanke på det VARMA vädret, så var det helt perfekt.

Damen som föreläste under veckan var kanon. Hon berättade på ett sätt som gjorde det lätt att ta till sej. När arbetsdagen nått sitt slut vid ca 17.00 så var det dax att korka upp det goda vinet och den goda ölen ;0) Det har blivit mycket mys med tjejerna och mycket prat om gamla minnen från förr. Tänk ändå vad mycket skoj man har i sina minneslådor där uppe i skallen ;0P
 
Vi har varit med om en hel del kultur under resan. I alla FORMER skulle man kunna säga ;0P Petra vet vad jag menar. Ett speciellt minne som jag nog aldrig kommer glömma. Till Er som läser och var med där i Prag; Visst var det en jättemysig vecka, och visst var våra små "grupparbeten" rätt okey?! Chefen får ialla fall en stor guldstjärna av mej. Hon gjorde ett helt okey jobb där nere!! Som ett brev på posten så har jag nu fått lite trist jäkla gallkänning igen ;0( Jag tog en av de där lite starkare värktabletterna här för en stund sedan, och det känns faktiskt redan lite bättre. Ska försöka få in lite bilder här i bloggen med hade jag tänkt. Återkommer med det om en stund <3

Stor kram!!


Des säger:

VÄLKOMMEN HEM!!! Saknad som bara den:-)

2009-08-24 | 10:25:10
Malin säger:

Ja, jag vill verkligen se Prag. Jag har sett bilder på FB och insett att det måste vara hur vackert som helst.

Förstår att det varit bra resa.

Välkommen hem!

Kram Malin

2009-08-24 | 10:49:30 | Bloggadress: http://mgp.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: