Det kommer ännu mera snö nu!!

Ja visst sjutton gör det det, massor!! Har suttit och slappat med ungarna framför Bröderna Lejonhjärta ett tag nu, så man degade visst ihop riktigt ordentligt kände jag. Nä vad jag skulle behöva är en LÅNG promenad med Victor för att få upp själva energinnivån lite mer. Nån långis kommer det nog inte att bli tal om men kanske en halvlång. Syster Stina gjorde värsta överraskningen sent igår kväll. När syrran och mamma ringde upp henne för att be henne slå på datorn så mor fick testa en grej hon fått av Tomten, jag då blev det andra takter ska ni veta. Syster som inte planerat att komma hem förens typ i morgon, var alltså redan på väg ;0) En timmas bilväg hem bara!! Snacka om att överraska och att dyka upp som gubben i lådan ;0P Självklart så blev detta grädden på kvällen. Mayia är en efterlängtad liten sessa <3 I morgon ska vi träffas alla ute hos mamma och bara ha det mysigt och äta gott. Stina har fått i uppgift av mej att ta med sej sin "hjärtljudslyssnare-och-mäta-bebisljudsapparat" hem så jag kan lyssna efter nåt litet och snabbt där inne i min lilla mage. Jag känner att detta skulle få mej att förstå lite bättre. Jag har nog faktiskt inte gjort det ännu, trots att jag idag går in i vecka 14. Som sagt, lite hjärtljud skulle nog hjälpa en del <3 Ha en bra dag allihop så hörs vi säkert senare.


Carro - The Lantismamma säger:

Tänk bara på att det kan vara svårt att hitta hjärtljuden så här tidigt. Det låter som om ni haft en trevlig jul! Kram Carro

2009-12-25 | 16:48:33 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Des säger:

Åh, vad härligt ni verkar ha haft det igår:) Kul att Stina överraskar er så, aldrig fel denna tiden på året;)

Vi dyker inte upp imorgon, kanske får ett söndagsryck om vädret tillåter;)

Stor kram till dig & din härliga familj<3

2009-12-25 | 19:47:29
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: