Mår lite bättre nu ;0) (bilder)

Tack för ni bryr Er om!! Väl framme på jouren så var det bara till att leta fram kryddburken som låg nån stans i väskan. Kryddburk?! Jo, har man inte några urinprovsrör hemma så får man helt enkelt ta det man hittar. I mitt fall fick det bli till att pinka i gammal kryddburk för Timjan. Tyvärr så hade jag inte lyckats hålla mej så länge som man kanske bör innan man lämnar ett sånt prov men i alla fall så länge jag kunde. Tjejen som tog emot provet förstod precis vad jag menade med att det var svårt att hålla sej nån längre tid när hela kroppen skriker "SPRING och PISSA!!!" Det är ungefär som att sluta krysta när när man föder barn och Bm ber en. VILL kroppen krysta så vill den. Det är en stark reflex som är SÅ svår att stå emot!! Mitt rosafärgade prov visade att det var läge för medicin, så Dr Sven skrev ut nåt som fungerar då man är gravid. Provet ska nu skickas vidare för odling och efter de 5 dagar som jag nu har medicin för, så ska jag gå till vårdcentralen och lämna nytt prov för att se så allt helt säkert ser bra ut igen. Hade jobbedag i dag men kände att jag var för jäkla trött och kass för det så en av våra gulliga vikarier ställer upp i stället för mej. Nästa pass har jag på Fredag kväll, och då borde jag ju vara helt piggelin igen. Graviditeten gör mej urtrött och det känns nästan som att jag skulle kunna tänka mej att bo under täcket. Hoppas att jag blir som vanligt snart igen så man orkar med allt de som borde göras. Jörgen har i alla fall målat köket nu och den dimgrå färgen ser helt okey ut. Idag ska han göra den sista strykningen. Lika bra att vara petnoga när man ändå gör det. Inte en endaste skarv ska synas!! Nu bilder...




På denna bilden är stommet fortfarande omålat... Kommer bilder på färgen senare.

Se så mycket snö vi har ;0) På bilden syns det vintriga samhället Vara... <3

E
tt härligt vinterlandskap utanför köksfönstret...











Beata, Ludwig och Rasmus <3





Jessica säger:

Vilka underbara vinterkort, skönt att läsa att du mår bättre. Köket kommer bli så fint när det blir klart, heter det Sundby? God fortsättningskramar från mig

2009-12-28 | 23:53:57 | Bloggadress: http://lantisliv.blogg,se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: