Nyårsmiddag är på G ;0)

Nu har jag stått i köket och kockat för full muggar. Det kommer att bli en supersmarrig grönsallad med div. gottigheter i, och till detta blir det en gräddig potatisgratäng. Jörgen har lovat att stå för den lite mer köttiga rätten + förrätten. Illamåendet har kommit och gått under dagen. Det BORDE ju lägga sej snart tycker man. Går ju faktiskt in i vecka 15 i morgon. Denna graviditet har inte varit lik någon av de andra två. Nä, jag har mått som en prinsessa de andra två gångerna. Det förstår jag ju nu. Men vad är väl lite spykänsla i jämförelse med en underbar liten bebis?! Inte mycket. Måste bita ihop och stå ut med de mindre roliga som KAN följa med ett sånt här tillstånd. Hur det än är så vet jag ju hur jäkla snabbt det går. Måste NJUTA i stället!! Dax att återgå till middagen... Ps. Slö tittat lite på "Dagens Man" på fyran, har ni sett de?! Vad tycker ni?! Ds.








Stina säger:

Mmm vad gott det lät, hoppas ni har det mysigt ikväll. Här smäller det för fullt utanför fönstret - Massa fina fyverkerier.



Låter lite som att du mådde som mig under graviditeten, mådde fruktansvärt dåligt, kunde ju inte ens gå och handla utan att det började rinna i munnen för att sedan övergå i kvälvningar. Och vadå morgonillamående, själv tyckte jag att det kunde komma lite när som helst. Det klinga av runt vecka 15 så vi får väl tro att du mår tiptopp snart :D Och som sagt, vad är väl lite spykänslor i jämförelse med en liten älskling <3 Längtar så tills det är dags för ditt UL, spännande. Och tänk att du ska få gå igenom en förlossning till, om allt vill sig väl... Gud så underbart! Det är fasen det häftigaste jag har gjort och jag hoppas verkligen jag får gå igenom det igen :D



Nej nu ska jag sluta tjöta, tio minuter kvar sen är det 2010!!!! Kram kram

2009-12-31 | 23:52:18 | Bloggadress: http://stinalee.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: