En helt vanlig man...

Ja men snälla lilla nån, hur ovanlig och vanlig kan man vara om jag får fråga?! Allt detta tjat om att han bara är en "vanlig" man gör mej knottrig. Vickans blod är inte mer blått än någon annans, inte Daniels heller. Tänk att det faktiskt finns de människor som fortfarande tror det, att blodet är blått menar jag. De skulle bara veta att Vickan skiter och petar näsan precis lika bra som oss andra "vanliga". Jag tror säkert att hon fiser med, tror ni inte det?! Möjligen att det låter liiite finare, och möjligen att det doftar en aningen hallonbåtar och parfym. Ska nog maila Daniel och fråga ;0) Damma av Er lite och inse att hon är precis som oss!! Hoppas i alla fall att de får en fin dag tillsammans och massor med mys på bröllopsnatten. Tror ni förresten att hon fortfarande är, ja ni vet säkert vad jag är ute efter... OSKULD, tror ni det?!
Malin funderar lite och river sej i håret...
HUVUDET då som ni förstår.


AKP säger:

Tro det eller ej, men det är min sambos mor ..

50 år..

:/

2009-02-24 | 20:37:03 | Bloggadress: http://akp.blogg.se/
AKP säger:

Soffan är HELT underbar =))

DEN ska vi njuta av och I kan jag lova ;))

2009-02-24 | 20:38:07 | Bloggadress: http://akp.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: