En ny och snöig Fredag <3

Godmorgon på Er allihop. Nu har man sussat några timmar och snart är det dax att köra till jobbet igen. Vi kommer att dra iväg till staden som börjar på Ö, direkt efter jobbet i eftermiddag. Hoppas inte det blir för mycket snö nu bara. Man vill ju ha en hyfsat snöfri väg att  köra på lite senare idag. Igår tvättade jag upp MASSVIS med kläder, så det ska i alla fall finnas lite rent att packa ned när vi kommer hem sedan. Jag lovade ju att berätta nåt för Er i det tidigare inlägget. Det handlar om nåt mycket konstigt som händer ibland när jag lagar mat. Nu kommer ni väl att tro att jag är RIKTIGT jäkla mirakelknäpp, men då är jag väl det då. Nu hände "det" igår igen så nu tänkte jag att jag nog fasen borde skriva om det. Spisen stänger nämligen av sej själv rätt som det är. Inte bara att den stänger av sej, utan VREDEN vrider sej till "0-an" och det är INTE jag eller ungarna!! Fast vem det än är så känns det mer som ett bustrick, än nåt att bli rädd för. Jag sa till min mamma igår att det troligtvis bara är lille pappa som vill visa att han hör och ser allt. Ja han vill väl helt enkelt också vara med på ett litet hörn ;0) Eller så är det kanske Fridolf och Maria som bodde i huset för över hundra år sedan. Vi har haft lite knepigheter med bilen också nu det sista. Den kanske har blivit offer för lite bustrix den också, vem vet?! Det är det ena efter det anda, och killen på verkstaden bara flinar och tycker att vi har en riktigt spännande bil. Man sulle kunna säga att den lever sitt egna lilla liv. Jag lovar att jag ska berätta lite mer vid ett annat tillfälle. Dax att pysa till jobbet nu!
Varmaste kramen från Er mirakeltant <3



Jennie säger:

Ni får ha en toppenhelg i Örebro...:)!! va härligt,det är ni värda!!

kramisar

2009-01-23 | 23:00:56 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: