Snälla hjälp oss med en grej?!

Vem var Pelles (i Saltkråkan) och Malins Mamma?! Var Skrållans mamma Malin, eller var de också bara syskon? Fanns inte mamman i livet längre?! Ludde är helt övertygad om att MALIN var Pelles mamma, men det vet jag att hon i alla fall INTE var. Nån som vet hur det låg till med familjebanden där på ön?! Förklara gärna i så fall, för vi har inte en endaste aning ;0)


Stina svarar säger:

Hihi, pelles och malins mamma var död har jag för mig. De hade bara pappa Melker. Malin är mamma till skrållan :p

2009-07-29 | 15:17:07 | Bloggadress: http://stinalee.se
Stina svarar säger:

Pelle och Malin hade två bröder till som du kanske minns? Niklas och Johan, haha. Jag var ett äkta saltkråkan-fan ;p

2009-07-29 | 15:19:19 | Bloggadress: http://stinalee.se
Malin SVARAR <3 säger:

Okey, då säger vi väl så då ;0) De har ju aldrig pratats om mamman vad jag kan minnas. Märkligt... Tack Stina!!

2009-07-29 | 15:19:33 | Bloggadress: http://malinmirakel.blogg.se/
Sara säger:

Stina har helt rätt Malin! Det mesta jag har sett av Saltkråkan är nog faktiskt hemma hos familjen Berg på 90-talet! =) =)

Melker är änkeman och har fyra barn; Malin, Niklas, Johan o Pelle. Skrållan är Malins dotter som hon har tillsammans med Peter.

Förstår Ludde om han tror att Malin var mamma till Pelle för hon agerade verkligen som så! =)

Underbar serie!

2009-07-29 | 22:00:36
Anonym säger:

De säger nåt om mamman i början av serien. Nåt som antyder på att hon är död. Pappan till skrållan (Malins man) kan jag inte få en bild i huvudet av. Tänker bara på hennes första pojkvänner =P Det är ju så bra! Nu blev jag sugen på att se det med Sisela Kyle och vuxen Tjorven. De hade ju nåt program ihop..

2009-07-29 | 22:56:56
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: