Lite vanligt mirakeltjat...

Kan ni tänka Er att mirakelkärringen redan kastat på sej beachkläderna och vräkt i sej lite frukost?! Japp, så är det!! Det ser ut att bli ännu en kanonfin dag nere vid pölen. Jörgen satte upp den för några dagar sedan, och tur var väl det för vädret både ÄR och HAR varit perfekt ett tag nu. Igår bodde jag i bikinin så gott som hela dagen, och samma blir det väl idag. På tal om nåt helt annat än bikini nu. Min lilla hönsfamilj består av TRE tuppar och TVÅ hönor, så det gal en hel massa på mornarna nu för tiden. Mysigt som attan, men det räcker med en. Det är ju trots allt ÄGGEN jag vill ha, och tuppar har som bekant lite svårt med själva äggläggandet. Syrran ska ha en av dem när de väl kommit ordning i det nya huset, så det är endast en liten herre som jag måste försöka få iväg. Är det någon av Er som har lust att bli med tupp kanske?!
Maila mej i så fall. [email protected] Innan jag sticker ut för dagens första dopp, så ska jag ju självklart fixa in lite bilder här i bloggiloggen. <3

Ps.
Till den jättegoa tjejen som kom fram till mej igår; TUSEN tack från mej och mina två bloggande systrar!! Din kommentar värmde lika gott som kramen ska du veta!! Tänk att så lite kan betyda så mycket... <3 Ds.

T
vå partysugna kärringar ;0) Lantismamman och lille jag <3

Carro fick ett viktigt samtal från yngsta dottern Isabelle...

Denna bruden kunde var inte still en minut, hon gav allt där uppe!!

Vattnet i vår pool är inte precis lugnt det heller som ni ser...

Jörgen och Rasmus <3

K
usinen Noel, Ludde och Rasmus <3


Klart jag filmade en snutt... Skiiit dåligt ljud, ja vet ;0(
Så skit i ljudet och KOLLA i stället... <3


Jennie <3 säger:

Oj va de tre pöjkar i hönsfamiljen....=)



Vilka bruttor...haha,kärringar e ni knappast...=)

Jag är oxå född 77 som dig...!! kärringar e vi banne mig inte än...=)!!!!!!!!!!

Kramisar<3

2009-06-28 | 22:41:50 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Malin GP säger:

Hej Malin!!!

Kul att se dig i Vimlet på gubbadagen!!!!

Det vore kul att få komma och titta på huset och tuppar och hönor :-)

Ha det gott!

Kram

Malin

2009-06-29 | 09:31:49 | Bloggadress: http://mgp.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: