Nu är jag sugen på ny frisyr!!!!! (bilder från fikan)


Jättesöta Des i sin nya och fräcka frisyr <3

 Fina Jennie och mammas Morris <3





Colin är prickig hela han ;0)

"Den där glassen ser ju god ut..."

Frisyren måste förevigas från alla håll ni vet... ;0)

"L", Ludde, Betty och "C" <3





Tusen tack för en dundermysig eftermiddag <3

Som vanligt trodde mina vänner att jag fyllde år ;0) Tack Des!!

Den  underbara och rosiga tavlan hade Jennie med sej...
TACK tjejer, ni skämmer verkligen bort mej!!


Desirée säger:

Godmorgon min mirakelvän:-)

Jag tycker massor om dig med, har alltid SÅ rolig tillsammans med dig och Jennie, vi pratar verkligen om ALLT.hahaha

Liam frågar mig just nu vad det är jag tycker är så roligt, sitter med andra ord och skrattar omedvetet. hihi

Och vet du, middagen var färdig när vi kom hem;-) Han är ju helt otrolig min kära sambo:-)

Ses snart igen gumman!!

Ha en mysig dag.

Kramen

2009-03-24 | 07:06:06 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Carro -The Lantismamma säger:

Vad härligt ni såg ut att haft det! Kramar Carro

2009-03-24 | 09:18:25 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: