Gissa vad?!

Idag ska mirakelmalin göra nåt riktigt kul, och nåt som jag väntat och längtat efter. Jag ska RIDA!!!!! Friskvårdsridning med jobbet, billigt och bra. Uppdaterar senare... Ps. Eftersom jag inte längre äger några ridbyxor så får alla som ser mej stå ut med kalasbyxor istället ;0P Testade ungarnas r-byxor som har stl 140, men nä... det gick fan inte. Jag visst kom jag i dom, men det blev en typ av knickersbyxa som inte gick att knäppa. Jag sket i alltihop och körde på den lilla läckra kalasbyxan i stället. Hästarna kommer väl starta lektionen med ett riktigt asagarv!! Kan hända att det blir ett par bilder lite senare ;0) Ha en underbar fortsättning på Tisdagen <3



Mija säger:

Åh.

GISSA vem som blir avundsjuk på dig!!!??



OCH på hästarna...



skrattar

2009-05-19 | 18:04:16 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: