Mysig fika med nyfunna vänner <3

Visst låter det underbart?! Underbart och spännande på samma gång. Det finns ju så mycket som man måste fråga och prata mer om sådär i början. Man ska gå igenom hus, hem, familj, jobb, utbildning, minnen, drömmar och erfarenheter mm. Det tar ju såklart lite tid innan man fått ihop alla bitarna ;0P Tänk ändå hur naturligt och lättsamt allt känns med en del redan från början?!

Vissa vänner behåller man livet ut och andra försvinner iväg av olika anledningar. Hur som helst så är jag helt övertygad om att alla de människor man ändå möter genom livet, har en mening. Förstår ni hur jag tänker och menar då?! Oavsett om man behåller dem som nära vänner eller inte, så tror jag att man både "fått" och tillochmed kanske "gett" något viktigt att bära med sej.

Söndagens fika blev i alla fall jättemysig och städat fick jag på kuppen, bra va?! Om det är ROLIGT att städa nån gång så är det väl i så fall just vid tillfällen som dessa ;0) Jag hade varnat de nya vännerna om att huset fortfarande är väldigt ofärdigt, och att köket precis ska till att skruvas upp. Ja man ville ju inte att de ska få värsta chocken så fort de klivit in ;0P Nog om detta.

Har precis sagt grattis till våra små missebebisar som idag blir hela 5 veckor gamla. Bilder kommer senare hade jag tänkt. Strax ska mirakelkvinnan in till vårdcentralen för att bli stucken med grissprutan. Vi blev erbjudna att ta den med jobbet, så så fick det bli. Det har varit så jäkla mycket tjat om den att jag nog faktiskt skulle kunna spy den rakt i ansiktet. Ta den eller inte?!

Hur har ni tänkt om man får vara nyfiken och fråga? Jag vill i alla fall skydda de som är svaga om det går,  och det gör jag genom att ta den. Så har i alla fall jag tänkt. För egen del så skrämmer den inte, men det känns som man måste tänka på alla andra. Lilla Elsa tex, och Mayia. Moster ska inte ge dem nån grissjuka!! Får förresten fint besök senare under dagen, kan ni gissa av vem?! Moster ska mysa med en liten, det är ju helt klart ;0) Ha det gott så hörs vi säkert senare <3


Visst är det sant?!



Des säger:

Jag och barnen ska INTE vaccinera oss, jag tycker hela skiten är så uppblåst att jag oxå spyr åt det!!

Ingen av oss tre är i riskzonen, kanske låter ego men jag är inte mkt för att spruta in ngt i kroppen som dom inte forskat tillräckligt på!!!

Det var min lilla åsikt;)



Jag och killarna kommer snart och invaderar ert hem, måste få en dust av Malin snart! Eller ska vi kalla dig lite gulligt för "Babbelfia" hihi Du är värdefull:)

Kram gumman<3

2009-11-03 | 18:14:04 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
annelie säger:

Jag tog den för att jag har ms och kan bli väääldigt dålig om jag får influensan och sen ska Moa och Jimmie ta den också men Liam är för liten:( Jag tycker det är bra att så många som möjligt tar den så att den inte sprids runt. kram

2009-11-04 | 15:05:26
Gabbi säger:

Jag har varit emot det från början!! Men har mer eller mindre tvingats in i att göra det med tanke på att man har så små barn.. Så det blir nog så.. Mathias ska göra det via jobbet och jag står med ena foten över och andra inte;) Men med tanke på kvicksilvret är det så lite så det får vi ändå.. Sen att det inte är testat förövrigt är skrämmande!!

kram

2009-11-04 | 15:59:47
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: