Tusen tack!!!

Gulliga ni som ville gratta mej igår <3 Tänk att hur himlans vuxen man än blir, så blir man nog ALDRIG för gammal för sånt. Det är ju "grattisen" som gör att dagen inte blir som alla andra, eller hur?! Mestadelen av dagen spenderades på jobbet, men det var helt okey det med. På första passet (mellan 9-3) så hade jag tjejen som ska gå på på mina tider då jag går hem, bredvid. Det var verkligen en jättemysig tjej på alla vis. Tänk att det känns ju som igår som man var i hennes ålder... Ja man skulle nog kunna säga att tiden småspringer lite lätt med Oss allihop ;0)

Igår fick jag reda på att nån som skulle haft sin bebis ungefär samtidigt som mej, gått och blivit inlagd pga det som är "min stora skräck"= för tidiga värkar. Man hade visst (som tur var) lyckats stoppa upp alltihop, så nu hoppas vi att det förblir LUGNT i hennes mage ett tag till. Tänker så på alla oroliga mammor som ligger inne med för tidiga värkar. All oro man känner och maktlöshet... Man har ju inte vidare mycket att säga till om i det läget ;0(  Tur ändå att det finns mediciner. Det enda man önskar är ju självklart att bebben ska få mogna klart där inne i magen. Tids nog får ni komma ut, okey?!

Idag har jag jobb till 15.45 och efter det så far vi iväg till Trollhättan för att provköra en RÖD och 7-sitsig Sharan. Det ska bli spännande och SE den på nära håll. Hoppas att den är lika fin som jag tror, och framför allt att den KÄNNS bra att köra. Dax att fixa mej innan jobbet.. syns och hörs älskade mirakelbloggers <3


E
n gammal bild på Elsa och hennes förtfödde.. <3


Carro-The Lantismamma säger:

Hoppas bilen är bra!! Sen gillar jag verkligen den bilden på nyfödda kattungen! Man ser så tydliga detaljer. Kram Carro

2010-04-30 | 10:54:55 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Malin K säger:

Lycka till m bilen o grattis i efterskott! Vi har nyligen köpt en Peugeot 5008. Också 7-sitsig o passar oss perfekt. Hoppas ni hittar ngt som passar. Inte helt lätt i den djungel som är bland alla bilar... Kram!

2010-05-01 | 00:46:18
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: