Blablablabla... bad & gardin... skåp och ljus.

Äntligen börjar det se FÄRDIGT ut inne på nya badrummet. Jörgen har nu satt upp alla skåpen  där inne så nu fattas bara små fina detaljer som krokar, fina handdukar och en läcker kandilaber in till badkaret. Tänkte att jag kanske kunde önska mej en sån på födelsedagen den 29;de April. Vad tror ni om det?! För en gång skull så ÖNSKAR jag mej vissa saker, bla en cremefärgad kaffebryggare som jag hittat på ett ställe. En diskmedelspump med plats för diskborsten intill. Slipper gärna den fula Yes-flaskan. En läcker klocka till köket är jag också sugen på. Har bara inte kunna bestämma mej för vilken ännu, och inte heller dess placering. Sen skulle jag vilja köpa ett nytt objektiv till kameran med, men det får väl bli senare. Nya fuskhissgardinen kom även den upp idag. "Livet är här & nu" står det skrivet på dem, och visst stämmer det ganska bra?!

 

Har förresten funderat på en annan sak... en fördel med att endast vänta 1 barn åt gången är att när bebben väl rör sej där inne, (som Welma gör just nu) så VET man att hon LEVER. När jag väntade L och B så visste man ju inte riktigt VEM av dem man kände. Om det var båda eller endast en ;0§ Ett tag vet jag att jag upplevde den vänstra sidan (som var Luddes) läskigt lugn. Minns att jag fick för mej att han inte levde längre ;0( Fyy så ångestladdat det var... Men nu VET jag att när det rör sej där inne, så är det alltså Welma och ingen annan. Där kan vi snacka fördel, eller hur?! ;0P Det lever massor där inne, så mamman kan va lugn... <3 


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: