Fan också!!!

Det fina äppleträdet som Welma fick i doppresent av moster Sberg och farbror Björn, minns ni det?! Ja nu är det nog så gott som stendött tror jag ;0( "Någon" (troligvis rådjur) har käkat upp hela allt. Endast en liten pinne kvar... hur kunde dom vara så hänsynslösa?? Jag tror inte ens att de blev i närheten av mätta, så alltså fick det lilla trädet sätta livet till helt i onödan. Trist, riktigt trist! Nästa gång får det bli larm, äpplelarm!






Gabriella säger:

Kanske kan ge dig lite hopp ;)

Vi har ett litet "Ingrid-Marie"-träd på gården. Förra vintern mumsade rådjuren i sig vårat träd, åt av all bark. Jag trodde förstås att trädet inte skulle överleva detta. Men i somras så kom det nya grenar lite längre ned, så det fick nytt liv =)

Så jag hoppas att Welmas träd också överlever.

God fortsättning :)

2010-12-29 | 18:06:38
Malin till Gabriella... säger:

Åhh, hoppas då hoppas jag verkligen att vi får samma tur ;0) Men måste nog säga att det ser rätt kört ut... men som sagt, man vet ju aldrig ;0P Tack för "hoppet" G <3

2010-12-29 | 23:53:07
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: