Nu gäller det!

Fast snygg och välformad. Ja det är jag de, om några veckor ;0P Nu ska mirakelmalin ta tag i sej själv och bli fit! Tidningen Iform har nu ett extra fint erbjudande som jag tänker ta. Man får en helt okey löparjacka från Craft, en tränings- dvd plus en liten trevlig löparklocka. Nån som vill va med kanske?? Lite sällskap är aldrig fel ;0) Vi kör både löpning, simning och självklart en massa goa powerwalks. 2011 ska bli året då jag kommer i form och blir STARK som hell. Jag kanske tom går och anmäler mej till Robinson ;0P Kommer självklart att dokumentera all min träning här inne. Det får bli min morot. Ni kommer få se hur mina sovande muskler sakta men säkert väcks till liv... Vågar ni hänga på?? Detta löfte skall icke brytas, vi kör stenhårt!


Leve livet!! Säg bara till nu om ni vill va med, okey?!


Jennie <3 säger:

LÄTT..!! Jag är MED....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Graviditetskilona å lite till har jag faktiskt blivit av med,men behöver verkligen röra på mig och bli lite fast igen...=D!!!

Host...precis satt i mig revbensspjäll,vitlöksbröd och två öl rap =D

På Måndag börjar mitt nya hälsosamma liv =P

KRAM & GOTT NYTT ÅR <3

2010-12-30 | 20:04:14 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Sofia säger:

I´m all in! Nu var det länge sedan jag tog ett steg i spåret;). Jag är allt annat än hälsosam just nu men jag har gjort upp en strategisk plan inför våren. Härligt! Jag längtar till snöfria spår, vårfåglar och vår!



Manana!

2010-12-30 | 21:09:30
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: