Det kanske inte är så konstigt... (bilder på kaoset)

att luften går ur mej och hormonerna löper amok?! En ny arbetsdag betyder ny städning. Just för stunden så vill jag bara lägga mej ner och gråta... eller varför inte SKRIKA och vråla!! Jag ooooorkar inte städa idag igen. Jag orkar bara inte börja om. Svar NEJ, vi ska INTE ha kalas den närmaste timman. Förmodligen inte på mycket, mycket länge.

Ringde nyss och skällde av mej lite på sambon. Jag var bara tvungen att lätta på trycket lite!! HJÄLP mej någon... hjälp mej städa och fixa maten. Jag vill helst bara gå och lägga mej. Ni ska få se sanningen i vitögat ni med. Ja, jag behöver få dela med mej av skiten. Det kanska faktiskt känns lite bättre då. Kan ju i alla fall vara värt ett försök, eller hur?!

Inte nog med röre här hemma. Allt snöande gör mej TOKIIIIG!!! Jag vill verkligen inte ha mer snö nu, fatta!!!! Potatisjävlarna var ju slut med så jag var ju såklart tvungen att bege mej in till affären i rent jävla vres. HELVETE vad jag gasa!! Tror ni känner av mitt galna humör ni med. Polisfan stoppa mej för blåsning tidigare idag med. Gravid och på fyllan, skulle inte tro det va.

Jag blåste så snällt och fick högsta betyg. NEG visade dosan. "Ja det var väl en jäkla tur det, sa jag. "Jag råkar nämligen ha en liten bebbe i magen". "Nämen grattis, va kul" fick bli den snälla polisfarbrorns kommentar. Första gången jag blivit stoppad faktiskt. Inte så dåligt va?! Polisen berättade då att han faktiskt stoppat en man på 60 jordsnurr i förra veckan. Han hade inte heller haft den stora äran att bli stoppad tidigare. Snacka om tur, eller?! 

En annan grej som hände för en stund sedan var det här; Potatisjävlarna skulle ju köpas och även ris. Väljer Basmatiriset för den var störst. Tror ni inte på fan att det visa sej va SÄLJSTOPP på just DET riset. Eldorados basmati var det. Det var bara till att knul knalla iväg till rishyllan och välja någon av de mindre förpackningarna. Blääää vilken dag!!!!! Nåde den som jävlas med mej säger jag bara. Idag har jag tålamod NOLLLLLLLL. Här ska ni snart få lite skitiga bilder...  


Det blir rätt dammigt blir det som ni ser...

   
   
Idag var det ju i alla fall ingen LERA och VATTEN mitt i allt...


Kyrkputsen på murstocken... svår att visa på bild tyvärr.

Blir bättre bilder på den helt färdiga murstocken senare... <3

Skicka nu hit en massa goa kramar så jag får lite ny styrka att STÄDA.



Jennie <3 säger:

Tiotusen kramar från mig <3!!!!!!!!!!

Håll uuuuut Malin =)!!

Vet att det inte känns så just nu men snart så är det allra värsta stöket över...!!!

Finns inget som är så tröstlöst som att städa mitt under renoveringen...=O



Varma kramar <3

2010-02-25 | 19:38:24 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Linea säger:

Det kommer allt kännas värt det när det är klart! Ser ut att bli jäääättemysigt tycker jag <3

2010-02-25 | 23:58:20 | Bloggadress: http://linkis.blogg.se/
Mija säger:

Söööta!! :)

Jag ler lite när jag läser det du skrivit, känner igen den där känslan, när man braaakar och bara "måste" skälla lite på nån.. (rodna lite)



:)



Tur att våra män fattar...



KRam och trevlig helg!

2010-02-26 | 09:37:43 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se/
Desirée säger:

Största kramen någonsin!! Tänk på vår lilla hemlis oxå;) Då är ju allt detta (förhoppningsvis) klart;)

Kram älskade Malin<3

2010-02-26 | 11:14:46 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
yasmine modell fru och mamma säger:

såg att du var gravid lycka till.

hoppas din kväll blir bra kram

2010-02-27 | 19:47:15 | Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: