Badrummet växer fram rätt fort nu...



Full rulle i badrummet nu ;0) På Måndag kommer gubbarna att börja sätta kakel. Igår gick hela dagen åt att mura upp den där lilla väggen som ska vara vid toan. Lovar bilder när gubbarna gått hem för för dan. Denna möbeln från Gat är jag himla sugen på. Finns högskåp till också. Lite sliten "hemmabyggekänsla" över dem som jag gillar. Badkaret kommer troligtvis också bli Gat <3 

 

 

D
et finns ju en del att välja bland som ni ser....


Desirée säger:

Jag bara MÅSTE hälsa på er snart! T.o.m småttingarna pratar om det:) Hoppas du & dina får en riktigt mysig fredag!!

Kramar i mängder<3

2010-01-29 | 10:23:52 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Jennie <3 säger:

Behöver jag skriva vad jag tycker om dom där möblerna...=)? Helt min smak,jättevackra =D!!

Blir det badkar med tassar eller blir det bubbel...=)?

Jag tvekade länge,ville ha båda...=) men de blev bubbel till slut =)



Kram <3

2010-01-30 | 20:50:00 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: