Dax för lite Lördagsfika ;0)

Tog en sväng in till byn lite tidigare idag för att uträtta några ärenden. Kan ni gissa vem som gjorde mej sällskap hela vägen hem?! Jo, en sån häääär liten going fast i längd-form. Vem kan motstå denna gräddiga och otroligt glutenfria skönhet?! ;0) Vilken är din favvo-fika...??



Carro-The Lantismamma säger:

Min favofika är nordpolens chokladmousetårta eller deras passionsfrukttårta!! Mumma!!

2010-01-30 | 15:08:42 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Jennie <3 säger:

Men åååh va gott,jag älskar budapeststubbe...=D!!!

När min mormor levde och hon skulle komma med nåt extra gott till oss så köpte hon ALLTID en stubbe från bageriet i Malung! Dom gör sjukt goda budapeststubbar där,ätit många stubbar men ingen gör dom så bra som där....=D!!!



Kramisar <3

2010-01-30 | 20:40:06 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Gabriella säger:

Budapest är helt klart min favvo!!!

Fast jag är väldigt glad i fika-gott över huvud taget=)

Kram

2010-01-30 | 23:26:57
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: