En ny och förhoppningsvis PIGG dag!!

Igår var verkligen INTE min dag. Blev sjukt trött fram på eftermiddagen och kände inte alls igen mej själv. Kan faktiskt hända att det var lite känningar från gallan som spökade. Ville nämligen inte ens se åt den nylagade middagen, och så var det den där tröttheten i ryggen som jag alltid får. Sammandragningarna drog åt rejält på kvällningen med, så ett tag var det nästan som att kroppen försökte tala om att det faktiskt kanske var annat på G. Jörgen trodde nog det i alla fall, för jag var verkligen inte mej själv. Nu har vi talat igenom denna kommande förlossning och gått igenom vad som ska med och så. Syster Stina är en av "grejerna" som ska få följa med (om det fungerar och det hoppas jag). Lite kläder till MEJ ska också med. Typ det som finns rent då vi åker ;0) Ingen idé att packa det allra sista förens det verkligen gäller. Welmas kläder är redan packade. Det blev lite mer än nödvändigt tror jag ;0P Det var lite svårt att sålla som ni förstår. Nu känns det i alla fall som att vi är redo att bita i det onda. Welma blir målet och belöningen!! <3


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: