Att leva i varje ögonblick... <3 (Länk till syster Stina)

Idag tänker jag göra det himlans lätt för mej. I stället för att skriva nåt eget litet inlägg, (som jag knappt inte ens hinner så här innan jobbet) så skickar jag Er vidare in till syrrans jättefina inlägg. Texten hon skrivit handlar om nåt som väldigt viktigt; Att kunna leva i varje ögonblick, och att på RIKTIGT kunna njuta av allt det fina runt omkring. Att många fastnar i bloggarnas kletiga träsk vet vi ju redan. Det finns faktiskt de människor som helt missar själva nuet just pga en jäkla blogg som hela tiden ska uppdateras. Till Er som bloggar; Blogga för DIN skull och INTE för dina läsares!! Skriv för att du älskar att skriva, och INTE för att behaga nån annan. Det är först då som bloggen VERKLIGEN sätter krydda på tillvaron. Viktigast av allt är dock att LEVA här & Nu, glöm aldrig det!! Läs Stinas text ni med!! www.stinalee.se <3


H
är ser ni nån som njuter Här & Nu ;0)
Att agera modell för syrran var nog
väldigt trevligt, eller hur Stina?! ;0P

Ps.
Idag går jag in i vecka 24. (23+0) och på Fredag beger
vi oss alltså ned till Göteborg för  Kön/ 3,4D Ul- ljud på
www.emmaultraljudsklinik.se Ha en fin dag nu allihop! Ds.


Carro-The Lantismamma säger:

För mig är bloggen ett andningshål! Jag tycker jag både kan njuta av livet och att blogga. För mig går det där två ihop:-) Jag älskar att skriva och lägga upp bilder. Att få sin egna lilla stund oavsett vad det gäller är ju lite lyxigt:-) Lika lyxigt som det kan vara att gosa med sitt barn<3 Det ena behöver inte utesluta det andra:-) Jag gillar hennes inlägg om att man skall ta vara på livet små stunder:-)

2010-03-17 | 09:42:53 | Bloggadress: http://thelantismamma.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: