Dagens utbildningen fick bytas bort mot Mvc...

På grund av att lilla Welma stundtals tynger ned nåt otroligt, så ska jag idag in för lite extra koll på Mvc. Förhoppningsvis så ser allt ut precis som det ska när barnmorskan tittar i eftermiddag. Det jag känner KAN ju mest bara vara en "känsla". Låt oss hoppas på det i alla fall, för några för tidigt födda Welmor vill vi helst INTE ha. Har ju precis gått in vecka 25, så vi måste allt behålla dej ett bra tag till där inne. Skönt ändå att man blir tagen på allvar när man ringer om sånt här. Det kan ju faktiskt hända att jag bara bör avlasta och ligga lite mer än vad jag gjort och gör. Min absolut största skräck just nu är ju att vi inte ska få behålla den här älskade lilla tjejen. Hörs av lite senare... <3


E
n gammal bild på Vickpicke som liten valp <3



Gabriella säger:

Håller tummarna för att allt är ok, och det är det säkert! Men som du säger så är det ju jätteskönt att de kollar för säkerhets skull.

Ha de så bra!

Kram

2010-03-25 | 10:55:36
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: