Satan i gatan!

Julgardinerna jag köpte var hur fina som helst, men tyvärr på tok för korta. 1,20 måttet borde i stället varit 1,40. Jag hittade en gammaldags hissgardin med texten God Jul skrivet lite snirkligt under ett typiskt Julmotiv. Hade så klart önskat att den var gammal på riktigt och inte nytillverkad. Kanske en far el morförälder gardin hade varit mer nice? Nu var det ju inte så, men skam så nära ;0) De såg hur som helst charmigt gamla ut! Eftersom våra fönster är lite special, så kan det hända att jag blir tvungen att tänka om lite. De är nämligen något lägre (el. kortare) än vanliga fönster, så den fina God Jul texten föll liiite FÖR långt ned för min smak. Så vad säger man? Skit, piss och dynga! Jag får väl helt enkelt testa igen med ett nytt besök. Denna gången VET jag lite mer en sist. Att "gissa" måttet fungerade i alla fall inte. Vem sjutton hade tänkt på att de var SÅ speciella... ;0) 




Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: