Underbart vinterväder! (gamla ögonblick)

Jag, Wemlis och Victor kom nyss hem från en helt underbar promenad inne i byn. Man har det verkligen gott som bor såpass nära! Insåg att Welmas mössa fått ben precis innan vi skulle gå. Den fanns ingenstans! Det fick bli till att låna storasysters ;0) Tänk att gumman såg ut som en hel liten rumpnisse, men vad gör det så länge man är varm. Det var ju skyltsöndag igår så alla skyltfönster var stylade till max. Eftersom jag älskar foto så fatsnade vi självklart framför den stora fotoutställningen av; "Varas bästa bild". Fy sjutton så många fina bilder det fanns! Ni som bor nära, visst håller Ni med?! Jag blev rejält imponerad ska jag säga! Varför anlita dyra fotografer när det bor helt sagolika i oss alla?! Alla kan ta den där helt perfekta bilden! Bara ut och lek runt, Ni ska få se ;0) Tittade tillbaks på en del gamla bilder här i datorn. Funderar på att fixa ut en del av dem i ram och sätta på hylla/tavellist i brasrummet. Det är MINA ögonblick <3


T
re av fyra... Beata 7 år, Rasmus 13 år, Ludwig 7 år <3



S
yskonkärlek när den är som bäst <3

L
ite trött... <3



















I
nte perfekta, men MINA ögonblick... <3








Stina säger:

Jag älskar nr 3 och 6 uppifrån. Underbara!

2010-11-29 | 14:14:33 | Bloggadress: http://stinalee.se
Klara säger:

Fantastiska bilder, speciellt nr 3 uppifrån! Sen måste jag säga att din dotter har ett väldigt vackert namn; Beata. Får jag en till dotter nångång ska hon nog heta så. =)

2010-11-29 | 15:43:25
Gabriella säger:

Jisses! Du skulle ju kunna ha en egen fotoutställning! Helt fantastiska bilder!!! Gillar den näst sista bilden på Ludde skarpt, han ser ut som en liten modell =)

2010-11-29 | 18:58:57
Malin H säger:

Vilka finna kort dutar Malin :)

2010-11-30 | 13:45:33
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: